Adorno.cz - bižuterie a šperky jinak... on Facebook

Obchodní podmínky

1. Společnost

Provozovatelem internetového obchodu Adorno.cz je ing. Renata Riegelová, IČ: 75860899, DIČ: CZ8056213583, Rýchorské sídliště 123, 542 24 Svoboda nad Úpou, evidující úřad: Městský úřad Trutnov – evidenční číslo: 361005-440682, dále „prodávající“

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy


  • Veškeré objednávky provedené prostřednictvím internetového obchodu Adorno.cz jsou závazné.
  • Podáním objednávky stvrzuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu.
  • Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím a vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím v místě dodání uvedeném v objednávkovém formuláři.
  • Učiněním objednávky se kupující zavazuje, že údaje uvedené při odeslání objednávky jsou platné a pravdivé. Současně kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivaci údajů o kupujícím a jeho nákupech.
  • Prodávající si vyhrazuje právo ověření pravdivosti údajů uvedených v objednávkovém formuláři před realizací dodávky objednaného zboží.
  • V případě uvedení nepřesných nebo neúplných údajů v objednávkovém formuláři může být prodávající vystaven v omyl. Následkem může být nedodání objednaného zboží. Náklady spojené s chybnou objednávkou mohou být vymáhány na kupujícím.
  • Prodávající se zavazuje k ochraně poskytnutých osobních dat kupujícího uvedených v objednávkovém formuláři. Uvedené údaje budou sloužit pouze pro potřebu prodávajícího, nebudou poskytnuty třetí osobě a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení předem dohodnuté kupní ceny, v okamžiku převzetí zboží na místě dodání jím určeném.

3. Podmínky dodání


  • Objednané zboží odesíláme nejpozději do tří pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy.
  • V případě platby bankovním převodem odesíláme zboží až po připsání částky na náš účet nebo po přijetí elektronického potvrzení o provedení transakce.
  • Dodací lhůty se poté řídí přepravními podmínkami dopravce dle Vámi zvoleného způsobu dopravy (cca dva dny pro Českou republiku, cca jeden týden pro Slovenskou republiku).
  • Česká pošta uschovává nevyzvednuté zásilky 7 dní, poté je expeduje zpět na naši adresu.

   Ceny dodání:

  • platba dobírkou / poštovné (ČR – Česká pošta): 85,- Kč
  • platba bankovním převodem / poštovné (ČR – Česká pošta): 45,- Kč
  • platba dobírkou / poštovné (SR – Česká pošta): 150,- Kč

4. Odstoupení od smlouvy


  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČ)
  • Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené, bez známek užívání, v původním neporušeném a kompletním dodaném obalu. Spolu se zbožím je kupující povinen vrátit prodávajícímu originál dokladu o jeho koupi.
  • Kupující je povinen zabalit či jinak opatřit zboží pro zpětnou přepravu takovým vhodným způsobem, aby nedošlo k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení a zaslat na adresu prodávajícího doporučeně a pojištěné (doporučeně neznamená na dobírku, dobírka nebude převzata)
  • V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu § 55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (neúplný obsah, poškozený obsah atd.)
  • Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení zboží.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

5. Reklamační řád


  • Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím internetového obchodu Adorno.cz poskytujeme záruku v délce dvou let od data dodání zboží, v souladu s platným Občanským zákoníkem.
  • Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci.
  • V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.
  • O reklamaci nás, prosím, informujte (telefonicky, e-mailem) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Reklamované zboží poté včetně originálního dokladu o koupi a spolu s průvodním dopisem se stručným popisem vady zboží zašlete na naši adresu. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme.
  • V případě oprávněné reklamace bude zboží postoupeno našemu dodavateli a reklamace bude vyřízena nejdéle do třiceti dnů. O průběhu reklamačního řízení budete informováni e-mailem.
  • Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny prodávajícím.
Adorno.cz, 2008  |  Partneři prsteny z chirurgické oceli
Powered by New Web Art